laupäev, 9. mai 2009

Miks ma otsustasin blogi teha?

Sest mul ei olnud reede õhtul midagi targemat teha. Aga kuna ma juba tegin blogi, siis oleks patt seda mitte edasi kirjutada. Saab kirjutamist harjutada jms. roosad vabandused, et mitte otse välja öelda "edevus nõuab". 

See ei ole blogi sellest, mida ma täna päeval sõin. Plaanis on teha blogi, mis sisaldab minu mõtteid, mitte loetelu tegevustest. Esiteks ei oleks sellest eriti huvitav kirjutada (magan, söön, internet, ülikool, sotsialiseerun - oih, ongi kõik kirjutamiskõlblik materjal otsas) ja teiseks see ei huvitaks kedagi peale kahtlaste inimeste. Aga, see võib juhtuda, mistõttu ma märgin iga postituse algusesse teema. 

Kui ma mõne enda arvates kriitikat kannatava esseega hakkama saan, siis postitan selle. Rohkem öelda on veel vara, sest ma pole päris kindel, kuidas blogimine mulle sobib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar